.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد. چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد.(ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاه در آمریکا به دلیل حمایت از مردم فلسطین پرداخته‌اند.(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند. سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.(ادامه)
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند.

وداع تلخ سرخپوشان با جام حذفی در ضربات پنالتی
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند. (ادامه)
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد. چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.(ادامه)
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد. شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌های فحشا و فساد
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد.(ادامه)
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند. حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا و واکنش وزیر خارجه به تصمیم اروپا برای تحریم ایران پرداخته‌اند.(ادامه)
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. تتلو: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت. پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ اردیبهشت ماه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۳ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار فرمانده معظم کل قوا با جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح و اعلام شرایط و تسهیلات جدید اسقاط خودرو‌های فرسوده پرداخته اند.(ادامه)
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند.

«ورف چال»؛ سنتی که آملی‌ها ۶۰۰ سال بر آن پایبندند! / روزی که زنان پادشاهی می‌کنند+تصاویر
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند. (ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال یک دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران خبر داد. دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال یک دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.(ادامه)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است. اگر سپاه نبود (يادداشت)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲ اردیبهشت ماه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد تا با خاطره‌ای تلخ از المپیک خداحافظی کند. دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد تا با خاطره‌ای تلخ از المپیک خداحافظی کند.(ادامه)
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد. بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر صحبت‌های وزیر خارجه با رسانه‌های غربی و آخرین تمهیدات برای افزایش تولید و ذخایر کالا‌های اساسی پرداخته‌اند.(ادامه)
اختلاف یک میلیارد تومانی مرد دلال زمین و خودرو با مدیر شرکت آرایشی بهداشتی در حالی به جنایت ختم شد که کارآگاهان جنایی وی را دو روز بعد از قتل در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر کردند. جنایت صبحگاهی در برج ۲۰ طبقه
اختلاف یک میلیارد تومانی مرد دلال زمین و خودرو با مدیر شرکت آرایشی بهداشتی در حالی به جنایت ختم شد که کارآگاهان جنایی وی را دو روز بعد از قتل در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر کردند.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱ اردیبهشت ماه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به اصفهان با استفاده از ریز پرنده‌ها پرداختند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین
هشدار رئیس‌جمهور به رژیم صهیونیستی و نمایش تسلیحات پیشرفته در مراسم روز ارتش از عناوین روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
کارشناس اقتصادی گفت: با پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی برخلاف انتظارات بسیاری از سودجویان به سبب نمایش اقتدار نظامی کشور هیجانات و بار روانی منفی کاهشی شد و این سر آغازی برای شروع روند نزولی نرخ ارز بود‌. کاهش قیمت دلار در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل
کارشناس اقتصادی گفت: با پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی برخلاف انتظارات بسیاری از سودجویان به سبب نمایش اقتدار نظامی کشور هیجانات و بار روانی منفی کاهشی شد و این سر آغازی برای شروع روند نزولی نرخ ارز بود‌.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 482 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.047 seconds.